جزئیات آموزش هوشمند و شخصیسازیشده در کره جنوبی – معرفی پلتفرم ادونت
جزئیات آموزش هوشمند و شخصیسازیشده در کره جنوبی – معرفی پلتفرم ادونت
در ادامه بخش بسیار کوتاهی از این پژوهش آورده شده است، در صورت تمایل برای دریافت، لطفا فرم انتهای صفحه را تکمیل نمایید.
چکیده
این مطالعه با هدف تجزیه و تحلیل جامع محیط فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT برای یادگیری شخصیسازی شده، در مدارس ابتدایی و متوسطه کره جنوبی انجام شده است. با وجود زیرساخت دیجیتال پیشرفته کشور کره جنوبی، که شامل منابعی نظیر پلتفرم Edunet با محتوای آموزشی و قابلیتهای سفارشی گسترده است، نسبت دستگاه به دانشآموز (0.34 دستگاه برای هر دانشآموز) و استفاده از ICT توسط دانشآموزان در کلاسها نسبتاً پایین بود. یکی از دلایل اصلی این نسبت کم و استفاده کم، رویکرد معلممحور به ICT در کلاسها نسبت به کشورهای دیگر است. این رویکرد میتواند استقلال دانشآموز در یادگیری شخصیسازی شده را کاهش دهد و به سفارشیسازی سطحی منجر شود. با این حال، ارزیابیهای توانمندی مبتنی بر هوش مصنوعی از کتابهای درسی دیجیتال میتواند از تحلیل سوابق یادگیری دانشآموزان از سال 2025 به یادگیری سفارشی کمک کند، اما این چالشها به طور خودکار حل نخواهند شد. بهبود مهارتهای معلمان در طراحی برنامههای یادگیری فردی، ارائه راهنمایی شخصی به معلمان و ترویج یادگیری مبتنی بر مشارکت، در میان دانشآموزان برای مقابله با این مسائل ضروری است
جهت دریافت:https://B2n.ir/y71944
برای دریافت پژوهش فرم زیر را تکمیل نمایید.